افزايش کيفيت خدمات‌دهي به مسافران در تعطيلات نوروزي

«اسدالله محمدپور» مديرکل حوزه رياست و ناظر عالي سازمان ميراث‌ فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با ميراث‌آريا(chtn)، افزود: در بازديد از استان‌هاي مختلف از نزديک شاهد افزايش کيفيت و کميت خدمات عرضه شده به مسافران نوروزي در تعطيلات عيد بوديم.

وي اظهار داشت: در تعطيلات نوروز امسال از 5 استان مازندران، گلستان، خراسان شمالي، خراسان رضوي و سمنان بازديد و از نزديک نحوه عرضه خدمات به مسافران نورزوي را مشاهده کردم.

وي افزود: در بازديد از اين استان‌ها به گفت‌وگو با برخي از مسافران پرداختم که اکثريت قريب به اتفاق آن‌ها از نحوه عرضه خدمات به مسافران نوروزي رضايت کامل داشتند.

محمدپور در ادامه گفت: امسال خوشبختانه شاهد همکاري منسجم‌تري ميان تمام دستگاه‌هاي متولي و اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي کشور بوديم که آثار و نتايج بسيار مثبتي را نيز در پي داشت.

مشاور رئيس سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع ‌دستي و گردشگري افزود: از سوي ديگر، شاهد برنامه‌ريزي مناسب از سوي مردم و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي بوديم به‌گونه‌اي که امسال آمار تصادفات، تلفات و تخلفات راهنمايي و رانندگي با کاهش روبه‌رو بود.

وي يادآور شد: به نظر مي‌رسد عرضه خدمات مطلوب به مسافران، نوروز امسال را به يکي از خاطره‌‌انگيزترين روزها براي مسافران نورزوي تبديل کرده است.
ب/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391011525